TEKNOMAR 777 CABIN ist ein sehr schnelles und seetüchtiges Sportfischerboot. Das Konzept ist ein schnelles Boot, mit einer außergewöhnlichen Leistung für Tagesausflüge. Für den Entwurf des Bootes haben wir uns von XO, Viggo und Anytec inspirieren lassen. Wir Sie sicherlich wissen, sind es die besten Aluminiumbootbauer der Welt .Wir sind Ullman Dynamics sehr dankbar, der uns wertvolle Ratschläge für die Pilotenkonsole, den Piloten- und Passagiersitzen in Verbindung mit der EU-Richtlinie 2002/447/EG vom 25.Juni 2002 gegeben hat. Die EU-Richtlinie macht den Arbeitgeber oder die Betriebsbehörde dafür verantwortlich, die Exposition von Arbeitnehmern und Passagieren gegenüber gefährlichen Auswirkungen auf Hochgeschwindigkeitsschiffe zu minimieren, indem sie die besten verfügbaren technischen Lösungen, wie z. B. Sitze, zur Verfügung stellt. Wir haben für Sie ein sehr sportliches Außendesign im nordischen Stil mit einem zuverlässigen und starken Aluminiumrumpf geschaffen. Dieser wird Ihnen auch bei rauer See eine weiche Fahrt mit hoher Geschwindigkeit ermöglichen. Die Unterbringung kann eine Toilette und eine kleine Kombüse mit einem kleinen Teetisch umfassen. Unter dem Vordeck befindet sich ein Bett für 2 Personen. Das Achterliches Cockpit ist fast 5 Quadratmeter groß.
We belive, that we create very successful exterior design in Nordic style with reliable and strong aluminum hull, which will provide you soft ride on a high speed even in the rough sea.
Accommodation may include toilet and small galley with a small tea table. Below foredeck, there is big double bed. Aft cockpit almost 5 sq.m.
Main characteristics
Exterior design – TEKNOMAR, Germany Interior design – TEKNOMAR, Germany Naval architect – TEKNOMAR, Germany LoA – 8.20 m Beam – 2.50 m Draught – 0.45 m Board height on the middle from the keel – 1.40 m Board height on the middle from the chine -1.07 m Overall height – 3.20 m Transom height – 0.63 m Hull material – Marine grade aluminum 5083 Keel – 10 mm Bottom – 5 mm Stiffener structure – 4 mm
Board – 4 mm Deck and superstructure – 4 mm Transom – 5 mm Deadrise ( stern/middle/bow) – 20/23/45v Displacement – 1.800kg light weight without engine (preliminary) Fuel tank – 300 L Passenger capacity – 8 people Carrying capacity – 800 kg Engine power – 300 hp Max. speed – 45 knots. CE certification – C
Standard specification
Top quality marine grade aluminum hull (AL 5083)
Cockpit, indoor floor and foredeck from diamond aluminum
Hand rails 45 mm aluminum pipe
Fuel tanks 300 L
Windshield glasses triplex with tinting
Aft marine door from aluminum with a lock
Lockers x 3 in the cockpit
Mooring cleats x 4.
Anchor box in bow section
Anchor 10 kg
Anchor rope, 25 m
Isolation. Warm/sound/vibration/unsinkable blocks
Anodes x 2
Pilot console with aluminum or stainless steel onlay
Passenger console aluminum or stainless steel onlay
Interior wall panels and ceiling covering, finishing in combination of marine vinyl and carpet
Cushions in salon
Pilot and Passenger seats on pedestal x 2
Heading ceiling lighting in the salon and cockpits